Pravilnik o opštim uslovima korišćenja

Član 1

Ovim pravilnikom o Opštim Uslovima korišćenja usluga web prodavnice grubinshowroom.rs definisana su osnovna pravila čijim će poštovanjem od strane grubinshowroom prodavnice (u daljem tekstu: Prodavac) i krajnjeg korisnika prodavnice (u daljem tekstu: Kupac) biti obezbeđeno uspešno okončanje prodajnih transakcija putem web prodavnice

Član 2

Nepoštovanje ovde definisanih pravila može prouzrokovati neizvršenje platne transakcije ili neuspelu porudžbinu. Pravilnikom su precizirane i posledice koje u slučaju neizvršenja transakcije ili neuspele porudžbine snose Prodavac i Kupac.

Član 3

Prodavac zadržava pravo promene uslova korišćenja zavisno od promene u ponudi svojih usluga i(li) važeće zakonske regulative. Kupac je u obavezi da pre svake kupovine proveri informacije vezane za uslove poslovanja.

Član 4

Sva naručena roba putem web prodavnice Prodavca obavezujuća je za Kupca i Prodavca istovremeno i ne može biti otkazana ili izmenjena bez prethodnog dogovora obeju strana.

Član 5

Kupac se obavezuje da će tokom naručivanja robe preko web prodavnice Prodavca pratiti sledeće korake:

  • korak 1 – izbor proizvoda
  • korak 2 – izbor količine
  • korak 3 – prijava i(li) upisivanje ličnih podataka
  • korak 4 – pregled svih podataka, kontrola, prihvatanje Opštih uslova i porudžbina
  • korak 5 – zaključenje porudžbine
  • korak 6 – preuzimanje robe i plaćanje pouzećem.

Član 6

Sva plaćanja biće izvršena u lokalnoj valuti Republike Srbije – dinar (RSD).

Član 7

PDV je uračunat u cenu i nema skrivenih troškova.

Član 8

Period obrade porudžbine je najčešće 3-7 radnih dana. Za sve porudžbine kreirane petkom i vikendom, isporuku možete da očekujete u roku od 10 do 15dana.Usled nepredviđenih situacija kao što su vanredne situacije I zastoji u partnerskim kurirskim službama može doći do isporuke duže od 15 dana.

Član 9

Prodavac ne može preuzeti odgovornost za bilo kakve nepredviđene troškove nastale zbog kašnjenja u dostavi i preuzimanju naručene robe od strane Kupca. Ukoliko Kupac navede pogrešne lične podatke ili e-mail adresu u procesu kupovine, Prodavac ne može snositi odgovornost za probleme u dostavljanju ili preuzimanju naručene robe.

Član 10

Sve eventualne reklamacije biće rešavane u skladu sa Pravilnikom o rešavanju reklamacionih zahteva. Za sve sporove između Prodavca i Kupca koji ne mogu biti rešeni sporazumno i u duhu dobre poslovne saradnje nadležan je sud u Beogradu.

Član 11

U slučaju vraćanja robe i povraćaja sredstava kupcu grubinshowroom prodavnica je u obavezi da povraćaj vrši pouzećem,prilikom povrata robe.Trošak prevoza robe koju vraća ,kao I dostave novca snosi Kupac

Član 12

U ime grubinshowroom prodavnice obavezujemo se da ćemo čuvati privatnost svih naših kupaca. Prikupljamo samo neophodne, osnovne podatke o kupcima/ korisnicima i podatke neophodne za poslovanje i informisanje korisnika u skladu sa dobrim poslovnim običajima i u cilju pružanja kvalitetne usluge. Svi podaci o korisnicima/kupcima se strogo čuvaju i dostupni su samo zaposlenima kojima su ti podaci nužni za obavljanje posla. Svi zaposleni grubinshowroom prodavnice (i poslovni partneri) odgovorni su za poštovanje načela zaštite privatnosti.

Osnovni podaci:

Naziv: Ivana Backović PR Nektarije 023

Adresa: Gimnazijska 25,23000 Zrenjanin

Pib: 111333870

Matični broj: 65339943